کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوآوی G600، گوشی با طراحی زیبا و شیک

هوآوی G600، گوشی با طراحی زیبا و شیک


به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ هوآوی G600 به عنوان یک گوشی میان رده ای زیبا، شناخته میشود. این گوشی از لحاظ فنی تفاوت خاصی با سایر گوشی های هوآوی ندارد ولی طراحی ساده و زیبای آن باعث شده با اقبال مخاطبین مواجه شود. 
این گوشی را به دلیل ابعاد 68×134 و ضخامت 10.5 میلی متر به عنوان یک گوشی تقریبا بزرگ سایز به حساب می آید و استفاده از آن با یک دست راحت نیست. قاب پشت گوشی به شکل صیغلی طراحی شده است، این موضوع اگرچه باعث میشود پشت گوشی کمی لیز باشد اما زیبا و جذابیت خیره کننده ای به آن داده است. بر روی نمای جلویی گوشی علاوه بر صفحه نمایش، سه کلید خازنی قرار دارد. در زیر صفحه هم بلندگو، دوربین مکالمه دوم و سنسور ها تعبیه شده اند. دور تا دور گوشی نیز توسط قاب نقره ای رنگی پوشانده شده است. 
صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی، یک صفحه ی لمسی خازنی 4.5 اینچی IPS LCD است که دارای رزولوشن  qHD می باشد. این ابعاد و رزولوشن باعث شده تراکم پیکسلی 245ppi باشد، این صفحه نمایش قادر است 16 میلیون رنگ را نشان دهد، به دلیل وجود IPS به راحتی می توان از زوایای مختلف محتوایات صفحه نمایش این گوشی را مشاهده کرد. زیر نور خورشید نیز صفحه نمایش این گوشی عملکرد مناسبی دارد، وضوح تصویر و شفافیت رنگ ها یکی دیگر از نقاط قوت صفحه نمایش این گوشی چینی است. 
سخت افزار هوآوی G600 به یک پردازنده ی دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز مجهز است، رم در نظر گرفته شده برای این گوشی 768 مگابایت است که کمک میکند تا برنامه های تا حدی سنگین نیز، اجرا شود. حافظه داخلی این گوشی 4 گیگابایت است که با حافظه جانبی میتواند تا 32 گیگابایت ارتقاء یابد.
سیستم عامل این گوشی اندروید 4 است که دست شما را برای نصب هزاران برنامه و بازی باز می گذارد. رابط کاربری نیز ساده و خوش ساخت است و متناسب با قدرت سخت افزاری گوشی، انتخاب شده است. بنابراین شما در حین استفاده ی روزمره از برنامه ها و منوها، با کندی مواجه نخواهد شد و همه چیز روان خواهد بود. به دلیل وجود این رابط کاربری سبک و البته صفحه نمایش بزرگ، استفاده از اینترنت با این گوشی به راحتی امکان پذیر است و میتواند تجربه ی خوبی برای شما باشد. 
دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده ای چینی، 8 مگاپیکسلی است که البته امکانات خوبی از جمله فوکوس اتوماتیک، ثبت زمان و مکان عکس برداری و... را داراست. همچنین در کنار دوربین این گوشی یک فلش LED قرار گرفته است تا در نور کم بتوان از آن استفاده کرد.
باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی 1930 میلی آمپری است که با شارژ کامل میتواند انرژی مورد نیاز برای حدود 360 ساعت حالت آماده به کار بودن گوشی و 7 ساعت مکالمه ی مستمر را تامین کند. این گوشی در دو رنگ عمومی سفید و مشکلی عرضه شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32053 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/03/01 تعداد مشاهده: 2578
سافت گذر